Často kladené otázky

Tu nájdeš odpovede na často kladené otázky. Ak máš otázku, na ktorú si tu nenašiel odpoveď, napíš nám, alebo nás iným spôsobom kontaktuj!

Otázky ohľadne nákupu

Je možné nakupovať bez Mountex Online registrácie?

Odpoveď: Áno. Ale s registráciou na Mountex je nákup praktickejší, lebo iba tak dokážeš sledovať nákupy. Registrácia je veľmi jednoduchá a pri ďaľších nákupoch už nemusíš udávať žiadne údaje.


Nedostal som spätný e-mail. Čo môže byť príčinou?

Odpoveď: Po registrácii aj po nákupe systém okamžite zasiela spätný e-mail. Ak ho nedostaneš v priebehu niekoľkých minút,  napíš nám, alebo nás kontaktuj iným spôsobom!


Je možný nákup aj zo zahraničia?

Odpoveď:V súčasnosti je možný nákup zo zahraničia na základe podmienok uvedených na stránke Informácie o zaslaní tovaru.


Ako zaplatím za objednaný tovar?

Odpoveď: V súčasnosti je možné využiť platbu platobnou kartou a dobierkou - zaplatiť v hotovosti pri prebratí tovaru doručovateľovi.


​​​​​​​.